sängen

nu ska jag pallra mig till sängen och hälsa på min kudde.
hela dagen har typ bestått av sängen, men jag är trött nu förtiden. riktigt utmattad faktiskt!
har varit och lämnat typ alla dopkorten ikväll. Vissa kvar, men de ska vi också köra ut.
Sen så titta jag på banken hade mer pengar än jag trodde. Opps!
Sen så var Pia här uppe och fixade naglarna för en stund sedan, fina blev dom. Glömde dock ta bild.
Men det fixar jag nog. Blir bättre och bättre för varje gång om jag får säga det själv, riktigt nöjd över dessa jag gjorde nu. Jämna och fina!(:

Imorgon kommer mathilda hit, skoj! ett tag sedan jag träffade henne nu, sen festen ju.
Ska bli kul.
Hon har varit min bästa vän och även fast det varit lite si och så, så känner jag mig fortfarande trygg vid henne.
Jag vet att hon inte är en ond person och jag litar på min magkänsla.
Hon är en fin vän, en väldigt fin sådan!♥
Och i mitt hjärta kommer hon föralltid att vara min bästa vän! Vi har mycket gemensamt och hon vet mycket om mig och jag vet mycket om henne! Och hon finns där alltid!♥

Alla borde ha en sådan vän!

Men hur som helst, nu ska jag sova. Hampus med! Sen så ska jag förhoppningsvis vakna i god tid imorgon.
Och jag hoppas att mathilda tar med mobilen som jag ska få låna.(:
Men ni får sova så gott och dröm fina drömmar! Puss och Kram♥


jag innan idag*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0