senaste naglarna

nu tänkte jag visa de senaste naglarna jag gjort.


mathildas naglar, guldigt glitter med lite svart.
+ två stjärnor på båda ringfingrarna och rosetter vid tipparna.
dock syns tippen under på bilden, men inte i verkligheten.


mina naglar som jag slängde ihopa, dock blev klockan lite mycket
så blev inte som jag ville.


mammas naglar som jag fixade ikväll.
vita tippar med silvrigt streck och en lila linje på ringfingrarna.
som sagt fick jag själv bestämma hur jag skulle göra.

jag blir bättre och bättre. men jag behöver bättre gel. vet ni någon bra gelé som är bra? kommentera är ni snälla!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns något som heter fila, så de inte ser så slarvigt ut och klumpigt. tippen syns igenom för att du inte har filat ner den tillräckligt.

2010-11-26 @ 09:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0