Smink - klart!

Nu har jag precis låst in mig på toan och sminkat mig. Haha!
Och nu är det klart. Hampus har också kommit nu, eller ja, han kom för kanske en liten stund sedan.
Han hade redan slutat vid 14 tiden idag, snällt att han sagt något eller ens hört av sig. Men men.
Dagen har varit slapp. Bara legat med mamma och Haley inne i rummet.
Mamma har inte jobbat idag, för hon är lite "dålig", host*

Aja, sen ikväll ska vi bege oss mot Hörby igen, då det är barnklädesparty. Ska bli rätt trevligt!
Eller ja, jag hoppas det ialla fall.
Senare ikväll kommer det upp ett videoinlägg också, som sagt ska jag försöka att lägga upp minst en om dagen. Så, vad tycker ni att jag ska babbla om i videon då?
Eller ska jag bara babbla på om min dag och så? Det är väl ändå lite tråkigt att höra samma sak i en video alltid!;o
Så har ni några förslag på vad jag kan babbla om så kommentera. Så ska jag nog kunna fixa det!
Bilder del 2 från i lördags kommer också upp ikväll. Haha, nästan glömt det ju!

Men men, nu ska jag kolla klart på simpsons!♥

bjuder på några cambilder som är nytagna!






Kommentarer
Postat av: emma

woooow vad fin du är i håret:D

2010-11-24 @ 22:11:15
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0