snö

många klagar på snön, varför?
jag tycker egentligen inte om vintern och jag hatar i vanliga fall snö men i år känns det bra på något sätt.
är det kanske för att jag mår bra och har det bra?
kan nog vara så.
men jag tycker snö i sig är ganska mysigt. tycker inte ni också det?
det är ju ganska roligt med snö egentligen och man kan ju slänga sig ner och göra snöänglar, vilket jag alltid gör. oavsett om jag fryser eller inte. men det är min tradition!
det är ju också haleys första snö, så det är ju lite speciellt.

ialla fall jag är rätt trött nu, har varit det med tanken på att jag vakna 6 imorse. naajs!
så ska strax lägga mig ner och nanna kudden. sköönt!
sen imorgon ja, då ska jag försöka ta mig med bussen till kristianstad för att vara en sminkdocka eller vad man ska säga. min kompis som jag tappat kontakten med går en sådan linje och de ska sminka en asiat denna gången. Spännande! hoppas bara att bussen tillåter.
annars inget speciellt.
ska fan sova nu asså!
och tack för alla fina kommentarer, nu är duktiga med det nu!:)♥

vi hörs imorgon. puss♥


Kommentarer
Postat av: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!

2010-11-24 @ 23:57:16
URL: http://kulansplace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0