SVAR


var får du alla pengar i från?


- jag är som sagt mamma ledig och får mammapening, sen får jag mitt underhållsbidrag från mamma varje månad i och med att jag inte bor hemma hos henne. Sen vissa gånger när jag gör naglar får jag pengar för det. Små pengar spelar också roll!
Sen så vissa månader när Hampus inte köper något till Haley så brukar han istället köpa något till mig. Ibland något litet ibland lite större saker. Och sen så finns det ju nånting som kallas spara också! Alla har nog pengar om man vet vad proritera är och vad man vet vad spara innebär?;)

Och sen kan jag väl säga såhär som jag sagt i tidigare inläggen att jag köper inte jeans speciellt ofta, typ en gång per år. För att jag har svårt att hitta jeans. Men när jag köper så lägger jag lite mer pengar på dem med tanken på att jag sparat ihopa till ett par.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0