Tv & pizza rester

Sitter och tittar på tv just nu, MTV är på. Nya säsong på många program som både jag och Hampus tittar på. Bla 16 and pragnent. Har kollat på det, och det var bra. Men jag förstår inte hur vissa tonåringar tänker.
de vet att de är unga, men ändå ska de leka eller sitter och tro att de kan klara allt utan deras föräldrar. Vilket är rätt omöjligt med tanken på att det faktiskt är deras föräldrar som passar deras barn, alltså föräldrarnas barnbarn.
Aja, skit samma.
Käkar rester från pizzan som jag inte käkade upp igår. Varför är det alltid godare dagen efter?:o
Haha. Nej nu ska jag titta på tv.

Vi hörs sen!♥

bjuder på två bilder som jag tog precis. NJUT!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0