vaken igen*)

trots att jag vaknade innan och var hur jkla pigg som helst så somnade jag och Lina om efter lite snack. Det blev från hamstrar till hundar.
Det var skoj! Skoj att veta eller nej skoj att snacka om det.
Och ja, jag vakna inte förens nu igen. Förresten Hampus vaknade också tidigare imorse när jag hoppad på honom. De hae suttit uppe till 04.00 och spelat. Vilket liv har man då? om man springer runt och dödar varandra eller zombiesar? Inte så mycket liv eller hur?

Och ja, vi ska käka nu. Hampus dammsugar för fullt.
Sen ska vi göra oss i ordning, sen ska vi iväg till Lund och vädret tillåter. Hampus ska kolla på melas bil, kanske skulle byta?
Sen så ska vi handla till dopet och julen som sagt.
Men  vi hörs från mobilen eller så.
Ha de bra så länge i detta vädret!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0