10e oktober 2010

Goddagens bloggen.
Blev det ens något bloggande igår?

Jag minns fan inte.
Men igår var vi hos mamma och åt tårta och thaimat. Min älsklings rätt dessutom!
Och tårtan var för jävla god!:thumbup:
Sen vid sex tiden stack vi hemåt, för att Mathilda och Corre skulle hit.
För jag skulle med dem på fest sen. Och ja festen var väl helt okey!
Om man kan säga så? Hampus kom och hämta oss rätt tidigt!

Sen väl hemma här så sjöng vi Lips och rökte vattenpipa och drack. Snackade en del gjorde vi också.
Ladda förresten ner nya låtar igår till Lips. Undertbart!

Idag blir det typ tvätta, Hampus har diskat. Det gjorde han medans jag sov. Han lät mig sova ut idag. Och det tackar jag för! Sen vet jag inte om Pia ska bygga på naglarna eller inte. Det var snack om det. Men vi lär väl märka antar jag. Sen så ska vi in till mamma igen. Jag lånade hennes plattång som hon måste ha! Mamma är helt fixerad i att se bra ut nu förtiden!;)

Aja, nu ska jag äta upp min kräm och läsa andra bloggar!
Ha en bra dag !♥


dem goda tårtan .

hur jag såg ut igår, efter att fixat till mig .
ingen bra bild men det får duga .


mathilda och Haley .
Haley trivdes väldigt bra där .


jag, mamma och haley.

(detta skulle upp igår. men gick inte!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0