11e oktober 2010

Hejsan bloggen!

Jag vet att jag suger på att uppdatera numera. Men det har varit så mycket den senaste tiden!


Hur som helst så sluta Hampus tidigare idag för att vi skulle till banken och fixa med att ta ut de sparade pengarna.
Sedan körde vi till Center syd och kolla lite och köpte lite nya kläder till Haley. Och även jag och Hampus fick lite nytt. Jag köpte en ny kavaj som jag kommer att visa sen och en annan fin tröja som Hampus valde. Lina köpte en likadan. Hampus köpte två tröjor som var skit fräcka!;)

Sen stack vi hem till mamma och hämta lite mat som hon hade lagat till mig och sedan Haleys vitaminer som vi glömt där. Sen hämtade vi också upp Kim, Linas kompis i Eslöv när vi ändå var där.
Sen bar det hem till Pia, Hampus mamma. Det var bra i början, men sen bracka helvetet loss!
Så vi som skulle äta där stack hem istället, det blev för mycket drama och jag som redan mår skit fick en sån jävla panik av att vara där och lyssna..

Hur som helst så byggde jag på Pias naglar igår, det blev naturella och så byggde jag på Kims och Linas som fick vita glitter tippar. Ska snart beställa hem Uvljus och sånt riktigt startpaket med nytt glitter. Och sånt! Ska bli så jäkla spännande. Och kul! Men då kommer jag inte att göra det gratis längre. För jag förlorar väldigt mycket på att göra naglar till folk gratis. Dock brukar jag alltid få pengar av mamma när jag gör på henne.
Så på tal om naglar så har jag gjort en ny kategori som heter naglar. Där kommer jag att lägga upp alla naglar jag gjort och sånt.

Nu ska jag visa bilder på dagens shopping! (;


Kofta och Jeansleggins till Haley!
Från H&M


Body och klänning till Haley också.
Från Lindex


startpaket som Haley fick av morbror Rasmus! (:


min nya tröja. tunika?
Från New Yorker


kvaj, skit snygg!
Från New Yorker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0