13e oktober 2010

Hejsan kära läsare!♥

Jag vet att ni typ hatar mig nu för att jag suger på att blogga! Jag uppdatera som en jävla kratta och borde inte ha en blogg kanske. Men fan det har varit mycket den senaste tiden!

Ialla fall, jag mår bra! Ialla fall bättre! Hampus mår också bättre och är piggare. Tur är det!
Biljetterna till Thailand är också strax bokade! Fy satan vad det ska bli roligt. Fy fan vad skoj vi ska ha det! JAG LÄNGTAAAAR!:D

Hur som helst så ska jag snart hem och packa ner saker som jag ska ha med till in syrra idag. Alla ska dit där idag, eller ja, jag, Hampus och Haley! Vi ska nog bli där till fredag eller imorgon. Ingen aning faktiskt!
Så det kommer inte att bli mycket uppdatering de närmaste dagarna. Ialla fall inte om jag inte har tid! Men förhoppningsvis så kommer jag att få lite tid. Min syster är nämligen ledig och kommer väl hjälpa till med passningen.

Men nu ska jag avsluta och in på FB. Och sen så ska jag försöka få röven iväg! Vi hörs senare! Ha en toppen bra dag, puss och kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0