15e oktober 2010

Jaha, ännu en dag med dålig uppdatering!
Men idag stack vi hem från syrran och jag åkte in till Eslöv för att öva thaidans för det är snart dags för en thaifest på templet så där ska vi dansa. Ska bli kul, länge sedan jag dansa i och med jag varit gravid ju(:

Sen till Hörby hämta mathilda, corre och julia. Trevligt! De har precis åkt hem. Och idag så mår Hapus hyfsat bra, håller väl på att gå över. Tur det för nu har han varit hemma typ hela veckan och det har varit rätt jobbigt för honom. Och nu ikväll lyckades en resa bokas men det är nog något fel på det. Vi tog på del betalning, men ändå så kom det upp att vi skulle betala direkt. Vi får se om det blivit fel och de ringer. Annars kommer väl en faktura i brevlådan och då blir det ett helvete! För vi valde delbetalning! Men vi får se! Bloggningen kommer nog att flyta på som vanligt nu. Hampus är kry och då kan han hjälpa mig.

Nu ska jag läsa bloggar och sen sova! Ha de bra, och sov gott!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0