17e oktober 2010

Tjabba tjena hålla!♥

Allt bra? - med mig är det fint, tack för att ni frågar!(;
Precis ätit moussakan från igår, sjukt gott! Jag älskar allt som har emd potatis och gratänger att göra. Fler än jag som gör det kanske?
Hur som helst, imorse tog Hampus hand om Haley. Hon är dålig ännu så hon vill inte sova riktigt, får inte riktigt ro när hon ska sova så. Och jag vad som en död katt imorse! Shitt, var uppe till havl 3 på natten för att vi satt och glodde på PH. Sjukt bra och när man väl kommit in i det så kan man inte slita sig där ifrån!! När jag vakna imorse tog jag en dusch direkt, annars gör jag inte det mer än på typ julafton! Tar bara parfym och sätter på mig rena kläder, najs va?;) Haha!
Snart ska vi iväg. Ska nämligen öva thaidans idag också. Ja, egentligen vill jag inte, men skit samma får ju göra det om jag ska vara med och dansa!!(:

Haley sitter här bredvid mig fint och tittar runt! Stackars min bebis som är sjuk ännu en gång.. :/

Nu ska vi börja dra oss iväg!! Hörs senare idag!♥


jag ser inte riktigt ut så idag, men tröjan på bilden är den nya från New Yorker
och den sitter på mig idag också! (; sjukt snygg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0