18e oktober 2010

Förlåt mig så hemskt mycket för min dåliga uppdatering! Men bloggen får bli drabbad lite nu när Haley är dålig. Hon kommer först och det hoppas jag att ni förstår! Men ingenting säger att ni måste sluta att kommentera.
Jag vet inte vad det är som är fel på Haley mer än att hon kräks och har feber! Kan det vara maginfluensa som Hampus hade? Men det kommer liksom ingenting ur rumpan, så kan det verkligen vara det?
Jag vet inte. Men blir det inte bättre så ska jag till läkaren med henne!

Hur som helst, diskat undan allt nu! Tagit undan lite, bäddat sängen (första gången på typ ett år?) och sen har jag diskat Haleys flaskor och ska koka napparna så fort jag ätit upp min moussaka. Äter det idag igen, sjukt gott! Jag bara älskar potatis och gratänger!!! Tänkte ta en snabb runda med dammsugaren också sen när jag är klar.. Och kanske moppa golven lite också!! Det behövs! Vaknade imorse och ser att Hampus bara stuckit utan att göra nånting.. Asså plocka undan efter sig då! Gud, jag ville genast bara gå och krypa under täcket och inte komma ut!!! JAG HATAR NÄR DET ÄR STÖKIGT! JAG VILL INTE BO NÅGONSTANS DÄR DET ÄR STÖKIGT!!!!

aja, nu ska jag äta min mat innan den blir rent för kall!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0