19e oktober 2010

Hejsan underbara ni! ♥

Hoppas att allt är bra med er. Jag mår ganska så bra, förutom att jag känner mig som en död katt! Jag är sååå trött!
Hela natten har bestått av att nanna Haley. Hon är sjuk så därför är hon vaken om nätterna och vill typ helst bara skrika! Jag förstår henne, men hon förstår nog inte mig! Jag höllt på att dö kändes det som när jag var vaken i natt. Jag är trött så är det bara.

Igår blev det inte mer bloggande för min del för efter att vi kom hem från mamma var klockan 22 och Hampus var trött och jag med. Vi ville helst bara lägga Haley, men hon sov inte så värst bra för det!
Har precis kommit hem fårn BVC nu. Haley har varit hos läkaren och hon har nog trots allt maginfluensa! Stackarn!;( Hampus kom hem innan och lämnade barnvagnen. De hade inte ens börjat jobba då för att de inte ville ut i regnet. Latmaskar kan man väl tycka? (; Och så säger han att jag bara sitter hemma och passar Haley. Om han bara visste vilket jobb det är! HAN HADE DÖTT, haha!

Nej, vad sägs om lite citrus dryck från kiviks och chips och dippa? Jo det låter för jäkla bra!! Jag vet jag skulle träna. Men vi ska sätta igång så fort vi fått pengar och kan köpas oss nya skor! Vi hörs senare!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0