26e oktober 2010

Hejsan bloggen fina! ♥

Atans också, idag har jag inte heller haft direkt tid. Var och skrev på faderskaps pappret idag med Hampus. Sedan stack vi till center syd, för att Hampus inte behövde sticka tillbaka till jobbet för att de skulle sluta ganska så strax där efter.. Så jag fick bärselen till min nya fina rosa väska och sedan fick Haley 3 nya bodysar och sen så blev det lite dekoration saker till dop korten.. :) Sen blev det en fika på det, sen drog vi till Löberöd och jag gick till BVC med Haley och allting gick bra. Sen tillbaka till Eslöv, köpte en säng till mamma som överraskning, så när vi kom hem och plingade på dörren så ställde vi sängen precis vid dörren och gömde oss bakom sängen och mamma fick inte fram ett ljud! Haha, ganska så roligt!

Sen så bar det av till malmö för att handla thaimat och sen drog vi till IKEA, och där fyndar man alltid massa roligheter. Så jäkla skoj, men tyvärr kom vi när de var nära att stänga så det blev lite stress, tycker inte om att stressa när jag går där inne. "/ Jobbigt, för man vill ju se sig runt lite.
Aja, nu ska jag beställa nya nagel saker, spännande! (:

Hörs om en stund!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0