28e oktober 2010

Hejsan .

Idag mår jag lite bättre. Sovit gott och blev väckt vid 4 på natten, och då steg jag upp med glödje, faktiskt!
Lillan har sovit i sin egen säng inatt vilket var rätt skönt för mig och Hampus, så slapp vi trängas på en 80 säng. Haley sover ju gärna i en egen säng, som är rent för stor för henne. Men det är mest för att hon inte ska trilla ner också. Hur som helst, Hampus är påväg hem nu igen, ska till Eslöv på BUP. Där jag ska snacka med en psykolog och de ville att hela familjen skulle vara med första gången. Så Hampus missar jobbet igen, men han har jobbar fram tills nu. De senaste tiden har han inte jobbat så mycket, dels när han var sjuk i en vecka, sen veckan efter jobba han 3 dagar, de 2 andra var vi tvungna att ta hand om Haley och sjukhuset. Och sen denna veckan har varit många möten hit och dit. Sen efter detta är det inget mer. Skönt, så han får jobba lite också.
Idag ska jag pröva att gå med mina easyTone, kanske får jag lite mer värkar om jag går med dem en hel dag. Eller kanske märker jag lite skillnad också om jag använder dem..!

Ni fick inte bild på dem igår, så det ska ni få idag.
Plus lite andra roliga bilder på mig och Haley. (:
Vi hörs sen, ha en bra dag♥


haley igår när hon satt på Teddy. Sötaste!


haley imorse.


jag och haöey för en stund sedan<3

måste gå nu.. hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0