29e oktober 2010

Tjabbatjena!♥

Hoppas att allt är bra med er. Uppdateringen har varit lite vågit nu de senaste dagarna. Men jag hoppas att ni förstår att ibland kan inte ens bloggen hjälpa mig att må bra.! Ibland behöver man bara vara ifrån allt tekniskt.. Tråkigt kanske, men sant!

Jag börjar bli dålig igen! Igår när vi skulle till Hörby och hämta lite sprit så märker jag att det svider som fan när jag sväljer mitt eget saliv. Och bara för det var jag tvungen att göra det tusen gånger om..!
Och när vi skulle lägga oss känner jag hur et svider, hur det riktigt tar imot när jag ska svälja mitt saliv. FAN!
Och sen när jag vakna imorse så märker jag att jag typ inte kan andas med ena näsborren! Amen gud vad bra det är.. Kan inte andas men lever ändå, typ!

Nu har jag ont i huvudet och är allmänt slö..!
Gjort vidare på dop korten, snart är typ alla 50 klara. Fy fan vad najs! Skrivaren är också klar, men vi glömde papper till skrivaren ju! Ännu bättre. Och idag när jag skulle ner och kika om tvättmaskinen var ledig så hade Hampus farmor tagit in posten till oss och mitt nagelpaket har kommit nu, men vet inte vilket av dem!
Blev som sagt två stycken startpaket som blev beställde för den ena sida klödda som fan och vi hade inte ens skrivit in skiten men ändå så är det beställt, gissa om jag var glad? Sjukt glad, jag menar!
Och sen har jag ju ett set där jag beställt glitter och annat skit. Ska bli spännande och öppna det sen.!

ialla fall, så ska mamma ta Haley idag. Haley ska få vara hos sin mormor tills imorgon. Det var mamma som fråga om hon fick passa henne, vi ska ju inte göra något speciellt så tyckte egentligen att det var onödigt, men visst då kan man vila sig själv också lite. Och sen så kan det vara bra för både mamma och haley att lära känna varandra bättre. Och sen är det bra att Haley blir hos någon annan så hon kan vänja sig vid det lite mer, så hon inte alltid ska vara hos mig och Hampus. Hade kanske inte varit så underbart alltid! Fast vi älskar att ha henne vid oss, men ibland behöver vi vila också.. tro det eller ej.

och förresten färgningen igår blev ju helt jävla piss gult!!! varför håller jag på att drabba mitt hår på detta viset? stackars hår som trillar av nu.. fan! det var ren blekningsmedel igår, helvete vad håret trillar nu. och så blev det äckligt pissgult och fult! faaan!

aja, nu ska ni få bilder som jag precis tog med camen, på mig och sötnosen!♥


ni ser hur äckligt fult mitt hår är på bilden, njut av synen för snart
så försvinner den färgen!


världens sötaste unge! jag älskar dig♥


rörlig bebis..


Kommentarer
Postat av: elin

var har du köpt dina jeans och hur mycket kosta dom? :)

2010-10-29 @ 14:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0