30e oktober 2010

Hejsan allihopa .

Dagen börja sjukt stressigt. Vaknade lite över 11, och då skulle Hampus varit på verkstaden med bilen och bytt däck. Och innan det så skulle vi ha hämtat Haley. Men hade vi det? NEJ!
Han fick ringa in och boka en ny tid och det fick han, så nu har han ialla fall nya däck. Vinterdäck och det är så mjukt att åka nu. Sen har vi varit och stor handlat enormt mycket. Så nu har vi så vi klarar oss ialla fall.
Ialla fall tills nästa lön och så. Så nu slipper vi att tänka på typ mat. Nu håller jag på med lunch, det blir crepes. Eller hur det stavas. Gott det ska bli, andra gången i mitt liv jag äter det.(:

Sen ikväll blir det hemmagjord pizza, med Jannika och Robban. Ska bli roligt och trevligt väl.
Haley sover nu och så snäll hon varit. och jag är äckligt förkyld, ge mig tummen upp!

vi hörs sen mina crepes är klara nu!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0