4e oktober 2010

Hejsan allihopa!♥

Förlåt för min extremt dåliga uppdatering! Ledsen, men helgen har varit full packad!


Men helgen har varit skit bra, fest i lördags var skit roligt och väldigt bra! Jag var verkligen peppad och hade kul. Blev kanske för mycket mot slutet men det fick man betala för dagen efter(;
Men fy fan vad det var skoj!
Igår var vi hos Hampus mormor och morfar och firade dem och så blev det god mat och sånt. Sen på kvällen stack vi till Anna och Robin så de fick träffa Haley. De bode väldigt fint!

Och nu så är min gammla kompis Mathilda på besök. Min gammla bästa kompis ni vet. Hon och jag snacka i lördags då jag hade fest, hon ringde och vi snackade lite och löste det och tänkte pröva på det igen. Så jag mötte upp henne vid halv 13 och sen dess har vi snackat och jag har byggt på hennes naglar och sen ätit oc lekt med Haley. Väldigt trevligt! Nu står maten i ugnen och Haley sover. Väntar på att Hampus ska komma hem. Sen så ska vi köra till Hörby för hampus ska sälja sitt xbox. Så det blir väl inte mycket mer.
Hoppas ialla fall ni har haft en bra helg och bra dag. Vi hörs senare ikväll, för nu ska jag umgås med Mathilda(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0