7e oktober 2010

Hejsan alla glada och ledsna! (:

Hur mår ni idag? Jag mår hyfsat bra. Idag blev Haley 2 månader, shit vad tiden går fort! Och vi har varit på BVC och vägt och mät henne. Hon blir tyngre och längre den lillen(: , stor tös!
Man hänger ju knappast med, kändes som det var typ 2 veckor sedan hon kom ut, men icke. Måste nog vakna till lite mer för att strax inse det själv.

Aja, väntar nu på att Pia ska messa så jag vet när hon är klar. Vi ska nämligen ta en tur till NOVA, Lina hänger väl också med. Tänkt så ju(:

Blir väl inte handla något sådär, men strumpor behöver både jag och Hampus, så det ska jag fixa. Sen så ska vi väl fika också?! Ja, det blir väl så när man är på NOVA. Sen ikväll blir det träffa mamma, lillan ska raka håret idag! Nu undrar ni säkert vafan ska hon det för! Jo, så är det i Thailand. Vissa gör det, vissa gör det inte. Men jag vill att hon ska göra det för att då kommer hennes hår växa ut fint och bli tjockt sen! Tro det eller ej, ni ska få se sen när det växer ut(;
Kolla mitt hår? Tjockare än sy tråd och det var faktiskt skit fint, ända tills jag färga det om och om igen!
Min brors hår är skit fint!!!

Skitsamma, nu ska jag läsa bloggar. nej ska jag inte alls pia ringde nu så haj!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0