8e oktober 2010

Hejsan kära bloggläsare! ♥

Hoppas allt är bra med er. Det är toppen med mig, dock vaknade jag och blev på dåligt humör för att Hampus hade spänt vällingflaskan så hårt att Haley fick ligga där och vänta på att jag skulle få upp den jävla korken! Hn skrek och jag skrek!!
Men jag fick upp den. Men det som fick mig på bra humör var att när jag loggar in här på bloggen så ser jag att jag fått en kommentar ang. det inlägget om att jag hoppades på att Paow och Hugo skulle bli tillsammans igen. Och så har en tjej skrivit att de har löst sig eller att de är tillsammans igen! Kommer inte ihåg exakt vad hon skrev. Men lycklig blev jag och sket i att blogga och gick in på deras bloggar direkt och läste! Jag är så glaaaad!

Jag fattar inte ens varför jag sitter och bryr mig om andras förhållanden. Bryr mig och hoppas om folk jag till och med inte känner och förmodligen aldrig kommer att lära känna. Men jag är störd, så är det bara!

Men skönt att de är tillsammans igen!
Hur som helst idag, vad händer? Typ ingenting. Jag tror att jag ska in till mamma lite. Snacka med henne igår när jag var där efter att vi hade handlat och det var skoj. Saknat henne faktiskt. Och min bror blev också glad. Fick förresten honom att sälja jultidningar. Jag har gjort det när jag var mindre och det tycker jag är en bra start. Hur man lär sig tjäna egna pengar och så. Så han ska också göra det och han hade ingen negativ inställning utan han tyckte bara det var skoj. Nu ska jag ta ne skrikande bebis! Hörs♥


min fina ring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0