årets första snööööö!


bild lånad från google.



jag titta ut för fönstret för en pytte liten stund sedan och då ser jag att årets första snö har kommit. Tänka sig att det kom såhär tidigt(?!) Helt oväntat egentligen, men man blir väl inte direkt förvånad heller.
Jag blev faktiskt jäkligt glad, men samtidigt så känns det rent för tidigt. Och jag vill inte att det ska vara snö ännu, det ska typ snöa i december, precis innan jul! Men man kan ju inte själv bestämma så lika bra att hålla tyst! Eller vad säger ni?(:

Jaha, vad tycker ni då om att årets första snö har kommit? Bra eller icke bra?

Det kan faktiskt vara väldigt mysigt, förutom alla olyckor! Men är man försiktig så händer väl inget? Eller?
Aja, filmen är slut nu. Så nu ska de väl sätta i nästa. Men jag vill se Kungarna av Tylösand! Det är fan i mig mycket bättre och viktigare!;)
Och jag tror typ att vi sover här inatt i och med att Hampus däck på bilen inte har några mönster kvar, så det blir kanske lite farligt att köra hem nu när det snöar. Men vi få helt enkelt se.
Men aja, nu ska Hampus försöka leta upp kanal 5 till mig så jag kan titta på tylösand!
Vi hörs senare. Puss och kram♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

har bloggen förändrat dig på något sätt? eller vis?

2010-10-20 @ 21:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0