bakat!

Nu har vi bakat klart. Jannice och martin kom inte idag. De var på kalas och klockan är rätt mycket så bakningen fick börja. De får komma en annan dag :)

Tre plåtar fylld med muffis! Sjukt gott! Har gått ner med 8 muffins till hampus farmor och farfar. Nöjd! FÖRSTA GÅNGEN JAG KLARAR AV ATT BAKA UTAN MINDRE FEL!!!! JAG ÄR NÖJD! :D

Haha, nej men fy fan. SIsta plåten är ute nu, så nu väntar vi på att de ska kallna lite så blir det lite glasur och hjärtströssel på. det blev vanlij muffins med bär i och vanliga choklad muffins, som jag blandade ihop med vanilj smeten och vissa vanilj muffins blev blandad med choklad smeten. Ni ska få se bilderna sen, får nu är jag nöjd med mig själv! Och maten blev sjukt god också! FAN, dagen är bra :thumbup:!

Vi hörs sen så ska ni få bilder också!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0