bara för att..!

Namn: May Sumalee Hawbring
Piercingar: Öronen, navlen och haft i läppen!
Tatueringar: Ja, en på ryggen/axlen.
Längd: 1.53
Skostorlek: allt från 34,35 och ibland 36.

Hårfärg: svart/brun och ljusa slingor..
Är du kär i någon: yes.
Önskar du att du bodde någon annanstans: ja, gör jag!
Tänker du på att ta självmord: inte nu när jag har en sån här fin dotter.♥

Dricker du alkohol: ibland men det är inte ofta nu med tanken på att jag har Haley.
Röker du
: tyvärr så har jag börjat med det lite nu när jag lever i en deprission bubbla..:/
Vilket shampoo använder du
: SUNSILK!
Vilken parfym använder du
: Britney Spears eller armani.
Vad är du rädd för
: Mörkret, ormar!!! Och att förlora något värdefullt! ;(
Gillar du att tvätta: När jag väl är igång så ;)
Gillar du Berg-och-Dalbana
: Absolut! Det bästa jag vet!;)

Senaste:

Film du hyrde: Remember me! + 2 andra som hampus valde.
Film du köpte: ingen aning?!
Låten du lyssnade på: mohombi ft. nelly - miss me

Personen du ringde: Mamma♥
Tv program du tittade på: idol
Personen du tänkte på: Haley! Hon sover så fint bredvid mig. (a)

ANTAL..

Gånger du varit kär: 3 gånger! Men 2 gånger riktigt riktigt kär..
Gånger ditt hjärta brustit: typ många? nej men typ 2.
Hjärtan brustit på grund av dig: Jag vet faktisikt inte..
Gånger ditt namn varit med i tidningen: ingen aning. vet inte ens om jag stått med i tidning. jo har jag men vet inte om mitt namn stått där.
Ärr du har på kroppen: typ...! 100st? efter alla myggbet från thailand, där jag blivit biten, 2 ärr vid var sida av underläppen där jag haft pirecingarna.

SENASTE..

Personen du fick mail av: travelpartner?
Personen du fick brev av: ingen aning? typ h&m?!
Personen du fick sms av: mathilda.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: typ vet inte.. förra veckan? helgen kanske?

Saken du köpte: läsk, godis och mat.
Vad har du gjort idag: varit med mathilda, corre och julia. varit hos syrran träffat mamma och dansat thaidans.
Var det kul: Ja klart! alltid kul.
Hur tidigt stiger du upp: typ aldrig?
Gillar du att slåss: nej, men om det är ett måste så måste det... !
Vad ska du göra idag: sova och sova och sova!
Är du seriös: typ när jag är det så är jag riktigt seriös, men när jag är oseriös då går det inte att få mig tillbaka på spåret:P
Vad är du allergisk mot: orättvisa och falska människor!!!

Var har du ont: min bröstkorg! fick det helt plötsligt imorse när jag vakna.. :s
Använder du hårspray: Nej, använder ingenting.. därför att jag vill ha mitt hår fint igen!!!!!!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0