blir hos mamma inatt

Som ni kanske förstod på rubriken så är jag hos mamma just nu. Och jag tänkte bli här inatt, för jag mår bäst så. När jag är hos mamma så glömmer jag allt annat runt omkring mig, jag mår bättre men inte helt bra! Men ialla fall bättre. Vilket är huvudsaken!

Sitter vid min brorsas dator, eller ja min gammla dator!! Fy vad jag saknat den. Och jag hade nästan glömt hur skönt det var att blogga med denna. Knapparna är underbara! Det är en sak som jag alltid kollar på när jag ska köpa en dator eller har en stationär och ska ha tangentbord, det är knapparna. Är det inte sköna så köper jag dem inte. ALDRIG! Jag har hållt koll på knapparna väldigt mycket med tanken på att jag bloggar och då är det ju viktigt att ha sköna knappar. Jag menar, vem vill annars blogga om inte knapparna är sköna?

Hur som helst sitter och glor på film, eller jag sitter typ på dass och skiter(a) Charmigt av mig va?
Hampus sover också här inatt. Det blir nog bra. Missade IDOL också ikväll. Satt och snacka med Mathilda om det, men ändå lyckades jag glömma det helt. Aja, May i ett nötskal.
Nu är jag färdig, återkommer snart igen! Haley Anna Cartoon Hawbring del 4 kommer också snart. Har bara inte orkat och inte haft lust till det. Men det kommer.

Ha det bra så länge!♥


Haley i min mage! v 27+6(28)

det kändes som det var igår hon la där inne och fick mig att längta efter henne så fruktansvärt mycket. Men inte är det så. Hon är 2 månader och har varit med mig nu varje dag. Åhh gud, jag älskar att ha henne!
Men jag saknar faktiskt att vara gravid lite(a).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0