chill kväll

Mathilda och Cornelia har precis åkt hem. Eller ja, för en stund sedan faktiskt. Så här sitter jag och bloggar och känner tomheten, Haley är ju hos sin mormor och jag saknar henne. Även fast det är lite skönt med avlastande så är saknaden ändå enorm..! Men imorgon hämtar vi henne tidigt, Hampus ska byta däck på sin bil också vid 11 så vi får väl hämta henne vid 10 tiden. Och så ska ju mamma på bröllop också så därför kan vi inte hämta henne efter att Hampus bytt däck. Hur som helst så måste vi handla imorgon och PANTA! Fy fan vad mycket pant vi har asså..;o
Sen på kvällen kommer ju Jannika och Robban hit och käkar middag med oss, trevligt. Aldrig varit sådär själv med dem, men det ska bli skoj.

Nu blir det väl typ sova snart. Jag har ont i mitt huvud, riktigt ont. Jag har ju ont i min hals, känns som halsflus, har typ alltid det om vintrarna och så..!"/
Eller om man kan säga såhär att jag har det typ flera gånger per år.
Aja, sen så rinner min näsa på som bara den. Typ härligt eller vad?

Nej, nu ska jag in och kika lite bloggar sedan sova väl. Hörs vi inte sen så gör vi det imorgon. ♥


en bild sen förra veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0