Dagens fråga




tydligare text;
jag har förstått att du är rätt beroende av bloggen och vad som händer i bloggvärlden. Det är jag med och det är väl inget fel på.. men jag undrar vad du ser i bloggarna, vad du tycker om dem olika storbloggarna? kan du berätta lite kort om vad du tycker, hur du ser dem eller sådär. ja du förstår nog. jag vill veta vad du tycker om typ , paow, hugo, kenza, kissie, jockiboi, nemo, gaybloggen osv.
hade varit kul att veta:)

från malin svensson

-ja, jag är rätt besatt om man kan säga så.. och jag vet att jag inte är ensam om det så det känns skönt!;)
jag ska berätta lite kort om vad jag tycker om de storbloggarna, tar de en och en.
börjar med;


Paow - jag älskar hennes blogg, speciellt under den tiden då hon var tillsammans med Hugo. Jag har väl mer eller mindre följt hennes blogg sen dem blev tillsammans. Läste den innan dem blev tillsammans också, men följde den inte direkt så intensivt.. Men nu följer jag den varje dag och går in där flera gånger om dagen. Paow verkar vara en väldigt snäll tjej och en rolig och charmig tjej. Det som hänt mellan henne och Hugo nu och det hon gjort är ju inte direkt så charmigt och snällt kanske.. Men vad ska man begära av en 16/17årig tjej. Världen är som en ny värld för oss tjejer i den åldern. Jag är lika gammal som henne, men aldrig gjort något sånt som hon. Men det är för att jag varit tvungen att växa upp snabbare än vanligt..! Inte många växer upp så snabbt som jag gjort. men det är inte heller många i min ålder som är mamma vid denna åldern. Så det hon gjort är kanske inte förlåtligt, men inte heller oförlåtligt. Alla gör vi misstag och hon gjorde sitt nu.. Och har nog lärt sig! Men jagg älskar hennes blogg och hon är en sjukt söt tjej! Eller snygg är hon faktiskt!

Hugo - hans blogg är rolig och han är sjukt snygg! Ska jag säga mer än så?
Han är äldre än vad jag faktiskt trodde. Trodde typ han var 17-18, men nej han är väl 89:a?
Han har ialla fall fortfarande ett sinne som en 17/18 åring.
Jag tycker verkligen om Hugo, han verkar vara en väldigt charmig och en bra person.
Och han har ju verkligen visat att han är en bra pojkvän.. En sådan kille som honom borde det faktiskt finnas fler av.. Nej, jag tycker om denna killen, så finns väl inte mer att säga?

Kenza - En fruktamsvärt snygg tjej. En tjej som har utstrålning och snyggheten med sig överallt! Shit asså!
Avundsjuk på henne alltså.. Älskar hennes blogg och har nog följt den mer eller mindre typ sen jag började blogga ordentligt.. Man får mycket insperation av hennes blogg. Och man känner sig alltid lika glad efter att man läst hennes blogg.. (: En söt och härlig tjej är min känsla när jag hör namnet "KENZA!"


Kissie - jag vill inte ens skriva om henne, men gör det ändå för att ni ska veta vad jag tycker om henne.. men fråga är tycker jag ens något om henne? Hon är inte äkta ialla fall!? Finns det ens nånting på hennes kropp som inte smällter när man typ värmer det? Finns det någonting på hennes lilla kropp som är äkta?? Jag vet inte.. Jag läser hennes blogg, det gör jag! Men jag gör det endast för att förstå hur dum hon är och hur elak hon är mot alla.. Hon ser sig själv som den enda i världen och den som är bäst! Alla andra är skit i hennes ögon, tråkigt att hon resonerar så. Finns ju faktiskt folk som är snällare än vad hon tror. Och finns ju folk som är ältare än vad hon någonsin kommer att bli..!

Jockiboi - jag älskar hans blogg, jag älskar den killen.. Han har humor och han är helt jävla galen! Och det är det som gör att jag älskar honom.. På något sätt så känns det som att jag har något gemensamt med honom, men aldrig skulle jag liksom lägga ut någon bild på mina bröst eller ja, mitt kön på det viset som han gör! Men han är sig själv vilket är kanon. Dock blev man lite ledsen när han avvslöjade det om Paow och Nemo..! Visst han fick henne att erkänna det för Hugo. Men kanske på fel sätt..! Aja, han är härlig och hans blogg är suuper!

Gaybloggen - läser inte den så ofta, men när jag väl läser är det spännande.. Han är en fin gay, en söt sådan om man säger så. Och han verkar väldigt charmig, men det är väl typ alla bögar?(:
Hans blogg är intressant och han skriver inte illa om folk. Inte vad jag läst så det är en tumme upp för honom.. Mer kan jag väl inte säga då jag inte följer hans blogg så intensivt..!

Nemo - läser hans blogg till och från.. och jag kan väl inte säga att jag direkt gillar honom, med tanken på vad som hänt och så mellan han och Paow. Hennes fel också, självklart! Men hur gammal är han och hur gammal är hon? Borde inte han förstå bättre? Skitsamma, bloggen är väl helt okey. Läser inte så hemskt noga, mest för att jag tycker att han är rätt vidrig nu!! Har inget mer att säga.


Hoppas att du fick det svaret du ville ha.. Har väl inte mer att skriva om dem olika nu.
Kram!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0