Dagens fråga



Hej jag älskar verkligen din blogg :D så söt din lilla flicka är oxå. Jag tycker du har så bra svar till de mesta så jag undra om du vet vad man ska göra, om ens killkompis vill ha sex med en och sen ma säger nej och han säger snacka aldrig med mig. Det sårar mig för jag vill verkligen vi ska va kompisar. För jag har redan en kille som jag älskar vet inte va jag ska göra :( Massa kramar


-Hejsan! Tack så mycket, gud vad kul att höra. Det gör mig så glad och jag blir så pepp på att blogga när jag hör sånt!(: Tycker det är bra att du tycker att jag har "bra" svar till det mesta, jag är fortfarande ung och tänker inte alls så som vuxna, men jag skriver det jag anser är rätt och fel.

Det är svårt att svara på hur du ska göra med din killkompis. Det kan ju inte vara lätt för dig..
Men har du berättat för honom att du endast bara vill vara kompis med honom? och vet han om att du har en kille? en kille du älskar? För om han vet det och ändå gör sådär mot dig så tycker inte jag att han är någon bra kompis. Du kanske tycker helt tvärtom, men i mina ögon så gör man inte så om man vet att ens kompis har ett förhållande?! När han gör så, så vill han ju bara förstöra för dig. Och en äkta vän vill aldrig något ont, en äkta vän vill alltid sin kompis bästa! Och att han säger att du inte ska snacka med honom mer bara för att du säger nej är faktiskt löjligt. Jag tycker (det är bara vad jag tycker!) att du borde skita i den kompisen. Det kanske är svårt. Och han kanske betyder enormt mycket för dig, men ta tillbaka honom den dag han accepterat att du har ett förhållande och inte vill något med honom mer än att vara vänner! Förstår att det är jobbigt för dig, men håll huvudet högt! Massa kramar!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0