dagens fråga


Varför rakar ni hennes hår? (från anonym!)

- Det är en fråga jag redan hade räknatmed mig att få svara på!
Och jag tänker svara på den nu lite snabbt och enkelt.

I thailand rakar man alla sina nyfödda barn! Eller ja, nyfödda som är runt 2-3månader.
Och Haley är lite mer än 2 månader nu och mamma tyckte att det kunde gå.
Och nu är hon rakad. Att man rakar nyfödda är också för att nästa hår som växer ut ska blir lika jämt och fint!
Och dessutom blir håret mycket mycket tjockare också!

Jag blev också rakad när jag var mindre och därför har jag sjukt tjockhår. Min bror blev också rakad och därför har han tjockt och väldigt fint hår idag! Tro det eller ej! Men ni lär få se HALEYS HÅR SEN!(;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0