dags att sova nu*

nu är det nog dags att lägga sig innan jag börjar böla.. Jag var precis inne på Hugo Rosas blogg och läst inlägget han skrev dagen efter att han fått reda på otroheten.."/
jag kan inget annat än att säga att jag lider med honom. jag sa att jag inte skulle skriva mer om det, men jag kan inte sluta! Tänk om jag hade varit i hans skor eller hampus? Jag hade inte släppt det då och tror inte många av mina närmaste hade kunnat göra det heller..

alla ord han skrev i inlägget gav mitt hjärta sprickor. det måste vara svårt, jävligt svårt för honom egentligen. han älskade verkligen henne, hon var verkligen hans äkta kärlek, hon var verkligen luften som han andades. men tillsut fick han sitt hjärta krossat! det är synd om honom, det är taskigt det hon gjort mot honom. han förtjänar bättre, men alla gör vi misstag?! alla förtjänar en andra chans?!

Nej, alla de ord han skrev som jag precis läste fick mig att fälla tårar. jag är så känslig numera, men jag tycker att det är rätt synd om honom faktiskt och jag lider verkligen med honom därför blir jag så känslig.
jag hade inte velat vara i hans skor asså!;(

så nu ska jag sova, så jag slipper att tänka på det. förresten berätta jag att jag drömde om Paow och Hugo inatt, jag drömde att de skulle lösa det.. så imorse gick jag in och lästa deras bloggar för att se om det var sant, men icke.
kanske en annan dag blir det sant?(: jag håller tummarna för dem ialla fall. jag tycker synd om dem båda och alla förtjänar en andra chans!♥

godnatt sötnosar och vi hörs imorgon!♥


och jag saknar Ponne!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0