EN DÖD ZOMBIE!

Har precis vaknat upp efter en middagsvila med Haley. Shit, innan jag kunde somna höll skitungen på att skrika och skrika! Och jag var typ död? Jag kände mig ialla fall hyfsat död! Ögonen ville bara slå igen och Haley ville bara att dom skulle vara upp! Känner mig som en död zombie nu, inte en död katt längre. Fy fan!

Det är nog många sömnlösa nätter som jag borde ta igen. Om man lägger ihopa allt från början då hon kom tills nu så är det kanske en hel månads sömn utan att vakna! Låter för jävla skönt om jag ska vara ärlig. Typ sitter här och dreglar lite smått för mig själv.

Aja, Mathilda kommer nog snart! Skönt med lite sällskap. Men synd om henne som måste umgås med en zombie. Jag hade varit rädd, men Mathilda verkar inte det minsta lilla rädd. Kanske är jag en söt sådan då?(: Ja, vem vet?
Nu ska jag ta bort flaskan från Haley! Vi hörs senare då jag vaknat till lite!♥


jag och syrran!
vi är nog snyggast i sverige? tror ni inte det?
Tror ni att vi hade haft en chans att vinna en skönhetstävling?
Det tror jag! ;)

bilden är tagen när vi var hemma hos dem förra veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0