färgen fastna knappt!

Har precis tvättat av hårfärgen och jag kan väl inte säga att färgen fastnade riktigt.. Det blev färg, klart det blev. Men fan inte mycket! Inte med tanken på hur länge jag lät det sitta i och hur jag lät mitt hår torteras av färgen..! Aja, får försöka igen en annan dag. Mathilda skulle hjälpa mig på Söndag så då kanske det blir mer färg. Jag ska försöka att få det blont igen, så som jag hade det förra året. Eller ja, förra sommaren. Eller ja, jag hade nästan blont hår i ett år. Och jag storm trivdes med det..! Men att jag valde att färga det brunt nu i höstas var för att inte tortera mitt hår mera, tyckte så jäkla synd om mitt hår! Men jag saknar det för mycket för att låta bli.. Så jag ger mig på det igen, och hoppas på att mitt hår blir lika tuggummiaktigt som förra gången ;)

Nu ska jag sova. Och förhoppningsvis ska vi in till Center syd och fixa med väskan. Jag hade ju inte fått med bärselen till den?! SUCK*

God natt gott folk!♥


jag ska försöka att få det såhär blont igen..
Även fast jag vet att det kommer att bli slitet och risigt..
Men jag får tyvärr ta den smällen om jag vill bli blond!
Men visst är det också snyggt?
Jag trivdes iallafall som fan med blont hår!(:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0