filmkväll med bästa familjen♥

Nu är vi hemma hos min mamma. Vet inte om vi blir här inatt eller inte. Hade varit rätt skönt om jag hade fått lite hjälp av mamma, men hon ska ju jobba imorgon så jag vill helst inte störa henne.
Har suttit på sjukhuset typ hela dagen. Efter att Hampus kom hem så stack vi typ en timme efter det. Och har varit där tills typ nu. Eller nej, vi stack där ifrån för typ en timme sedan. Och det har varit drygt att vänta sålänge. Så jäkla drygt. Speciellt när man inte får redan på om det är något eller inte. Då blir det extra jävla drygt!
Hur som helst så tyckte de att vi skulle bevaka lillan extra mycket. Och de tyckte att Hampus skulle vara hemma från jobbet om det fanns möjlighet till det och sen så ska vi in imorgon igen om det inte lagt sig. Alltså febern och maginfluensan. Jag trodde att maginfluensan hade lagt sig men icke. Hon fick en flaska när vi kom hem och sen spydde hon ner hela mig!!
Och det var fräscht! Riktigt fräscht!
Aja, nu ska vi titta på Toy Story 3, mammas kompis kille/man skickade cd skivor på filmer vi ville se som han laddat ner och bränt åt oss. Snällaste människan på hela jäkla jorden! Och jag menar det! Han har funnits där, eller dem har funnits där för hela vår familj i alla lägen och verkligen stöttat oss genom allt, trots att vi inte ens är släkt! Tänka sig!♥

Aja, vi hörs sen! Jag missar PH för att Hampus är så jävla larvig! Puss hejdå!♥


jag för typ ett år sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0