fortfarande hos mamma(:

Innan var vi ju hos mamma och sen stack vi till Hörby för att raka Haleys hår. Sen nu är vi tillbaka hos mamma igen. Blir här inatt! Ville egentligen vara hemma för jag mår inte helt hundra och vill helst bara vila. Men nej. Hampus skulle tvunget sova här så ja! Och han vet egentligen mycket väl om att jag ska till min syster imorgon och vara där några dagar. Så har rätt mycket att packa!
Men men, idag är jag bara allmänt nere och irriterad! Och Hampus har inte gjort det bättre heller..!
Men så är det väl antar jag.. Skitsamma ska hjälpa bror med läxan nu, vi hörs sen!♥






Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför rakar ni hennes hår?

2010-10-12 @ 23:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0