glass med älsklingen*

Nu har vi kommit hem igen. Lämnade katten igen som vi hämtade tidigare idag. Men vi ska få en ny katt imorgon. Hampus vill så gärna ha en kisse, jag vill mindre ha en kisse för jag vill ha en vovve. Men men, vad ska man göra? En katt kostar inte lika mycket och nu får vi typ den "gratis" också. Så det är ju inte direkt mycket kostnader med en kisse. Jag tycker om djur, jag älskar djur. Men en katt och jag går inte ihopa. Mina ögon rinner och näsan blir täpp, väldigt täpp. Men vill Hampus ha en kisse så självklart ska han få det, jag kommer självklart att kela med den och så. Men jag kommer ju inte kamma den och låta den ligga med mig en längre tid.! Men jag tycker katter är söta, otroligt söta! Men ibland så är man inte alltid tålig till allt. Men men, sitter hur som helst och käkar glass med älsklingen. Det blev inte att Jannika och Robban kom ikväll. Jag försökte få tag på de hela dagen, men Jannika hade glömt sin mobil hemma och Robban hade mitt gammla nummer, haha så kan det vara:P

Hur som helst så stack vi på släkt kalas istället. Så ringde Jannika så antingen hade vi fått stresse eller så fick vi ta det imorgon så vi valde imorgon istället. Så det blir bra.

Haley är på bra humör nu, tack och lov! Hon pratar med sin pappa(: , väldigt roligt faktiskt.
Nej, nu ska jag käka upp glassen. Puss♥




Kommentarer
Postat av: xxxxx

Hej jag älskar verkligen din blogg :D så söt din lilla flicka är oxå. Jag tycker du har så bra svar till de mesta så jag undra om du vet vad man ska göra, om ens killkompis vill ha sex med en och sen ma säger nej och han säger snacka aldrig med mig. Det sårar mig för jag vill verkligen vi ska va kompisar. För jag har redan en kille som jag älskar vet inte va jag ska göra :( Massa kramar

2010-10-30 @ 22:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0