god natt, dröm sött!

Nu ska vi in och lägga oss, tror nog knappast att det blir jobb för Hampus del. Han mår inte så bra. Efter allt som hänt och det verkar som att alla tycker att det är hans fel.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga! Jag vill inte lägga mig i, men det får mig att göra det ändå. Och Haley blir också drabbad. Jag skiter i detta nu, jag tänker stötta honom och finnas där för honom. I och med ingen annan vill det så tänker jag finnas där. Han behöver någon och jag kommer stå där nu beredd. Inte bara andra som mår dåligt. Han mår inte heller bra av sånt här!
Aja, jag blir bara allmänt deprimerad, mer än vanligt! Jag skiter i allt runt omkring mig nu och fokuserar på min familj och de som bryr sig om mig!

Imorgon fortsätter jag med Haley Anna Cartoon Hawbring del 4.
Nu ska vi lägga oss för imorgon ska jag till BVC tidigt. Ska snacka med henne, för hon är orolig över mig och hur jag mår. Tur det finns folk att snacka med! Så med detta inlägget säger jag godnatt!♥

Puss och kram!



jag älskar min familj! trots att det också finns stunder där det spricker!
men vi bygger ihopa det och jag vet att det kommer att gå bra!♥


Kommentarer
Postat av: ellen ~

vilken söt liten familj :*

2010-10-14 @ 13:06:59
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0