Gräddstuvad pytt i panna!

Idag blir det gräddstuvad pytt i panna till middag. Hampus har ännu inte kommit hem, han sa att de skulle sluta vid 18, men han har ännu inte ringt så antagligen har de inte slutat ännu. Eller så har han slutat men skitit i att ringa. Men hur som helst så har jag förberett maten, så den står på spisen och väntar på att bli upp äten. Det ser faktiskt riktigt gott ut om jag ska vara ärlig! Aldrig ätit det förr så det blir spännande faktiskt. Så fort vi ätit och Hampus duschat och sånt så ska vi till Eslöv. Vi ska till mamma idag igen, mycket roligare där än att sitta hemma i lilla Löberöd! Träffa min bror också, han har ju varit hos sin pappa hela helgen så inte träffat honom då ju.
Sen om vi hinner ikväll när vi kommer hem så ska vi baka. Men jag tror det blir lite sent med tanken på att Hampus inte slutat ännu. Vi får se, hålla tummarna helt enkelt!

Nu ska jag kela lite med Haley som är en gnällfia idag! Hon mår inte bra så hon får lov att vara gnällig då!
Vi hörs senare, puss!♥


Far&dotter!♥
bild från när vi var och fikade i tisdags.
Haley var väldigt glad när Hampus höll henne och prata med henne!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0