Haley Anna Cartoon Hawbring del 4

Nu fortsätter jag med Haley Anna Cartoon Hawbring del 4. Meningen att jag skulle gjort det för länge sen, men inte orkat och inte haft den tiden!


Haley 21 dagar.
På bild tillsammans med mormor!


23 dagar, och fått ett nytt gosedjur!(:


Haley ser typ halv trött ut på bilden, men söt ändå!
24 hela dagar och beredd för att sova.


24 dagar. och jag blev helt lost!
Jag blev lost på riktigt..
Hon var så fin och är så fin!


25 dagar.
Och för varje dag som gick så smälltes jag för mer och mer..!


25 dagar och söt som tusan!


25 hela dagar och första bilden med ett leende! (a)
jag dog!


nu för det räcka med Haley Anna Cartoon Hawbring för den här gången. Och nästa gång får ni del 5. Och jag lovar att det inte ska dröja så länge! Vi hörs!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0