Haley Anna Cartoon Hawbring del 5

Nu tänkte jag fortsätta med del 5 av Haley Anna Cartoon Hawbring.
Så det inte blir lika lång väntan som sist.

nu kör vi!


25 dagar. och jag fick världens klockrenaste bilde!!


27 dagar. Och försöker gömma sig!


28 dagar. har nog inte sett någon sötare när den sover!


28 dagar. Och sover bredvid pappa sin♥


29 dagar. världens sötaste bebis!


Haley en månad! Den första månaden gick snabbt!


stora filckan en hel månad!♥


mor och dotter! 1 månad och 1 dag.
gud jag älskar dig!♥


sötnos! 1 månad och 1 dag.


nu är del 5 slut! Nästa gång fortsätter jag med del 6.



Kommentarer
Postat av: lisa

Va söt er lilla tjej är!

2010-10-21 @ 07:20:03
URL: http://babymiilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0