helt okey dag!

Dagen har varit helt okey ändå. Vaknade ganska sent idag, typ kvart i 14 gick jag och Haley upp, hon vaknade typ halv 8 och ville ha mat sov till 12, sen la vi och snacka lite och hon fick sig en flaska till och sen somna hon vilket jag också gjorde. Sen sov vi jävlar i det långt in på dagen, men sköönt var det! Haley vaknade ialla fall på bra humör och jag med. Upp ta på sig, diska undan, göra flaska åt Haley, käka själv och sen dator. Då jag läste de inläggen som fick mig helt gråtfärdig! Det jag skrev om i förra inlägget..

Vill fortfarande inte tro det!


Men skitsamma ikväll blev vi bort bjudna på middag hos hampus mamma. Trevligt! Hörs senare nu ska jag dansa med min dotter!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0