hemma efter en lång dag*

Nu är vi hemma igen efter en lång dag..
Kom hem för typ lite mer än en timme sedan, men har packat upp, prövat mina nya byxor och mitt linne som jag köpte idag. Och jag är kär i mina jenas. Andra paret som jag verkligen trivs med och är riktigt nöjd över.. Hade egentligen bestämmt att inte köpa denna månaden med tanken på att räkningarna blev rätt höga, men kunde inte låta bli. Hampus fick nya vinterskor idag och ännu en ny tröja..! Nu är det slut shoppat för oss. Måste spara pengar till thailands resan!! Förresten köpte vi ett Måste idag, en skrivare. Nu jävlar ska det printas ut bilder på lillan!!!

Hur som helst fixat naglar på mamma, sen så håller jag på att färga mitt hår just nu. Hoppas att det blir bra. Nu ska ni få bilder på mina käraste jeans! Och skorna som jag köpte igår. Använt dem hela dagen idag och det känns!


mina easytone!:thumbup:


rätt bra faktiskt..


jag älskar dom!♥

som ni kanske vet sen innan så har jag jävligt svårt att hitta jeans som verkligen passar mig och som jag verkligen trivs med. Jag har stora höfter, för stora så det är svårt att hitta de "perfekta"
jeansen. Och när de väl är bra i höften så är benen rent för långa, riktigt långa. Men dessa såg bra ut överallt!


visst är de snygga? dragkedja nere på benen och sen en dragkedja
vid låret under fickan också. Sjukt snyggt!


jag är kär och de sitter perfekt överallt!♥


när vi ändå är igång, visar jag väskan jag köpte förra veckan!

nu ska jag tvätta av mitt hår!
hörs imorgon!sov gott och dröm fina drömmar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0