hemma i lilla Löberöd igen

Det var ju egentligen tänkt att vi skulle sova över hos mamma och min bror. Men sen så såg vi att Haleys mjölkersättning var slut! Alltså den var riktigt slut, typ 2 skopor kvar av allt. Så vi kom på att det aldrig skulle gå. Inte en chans att hon skulle klara av att sova från 23 till typ 07 imorgon bitt utan att få någon mat i sig! Och nu när hon är dålig och typ spyr efter varje måltid så behöver hon ju mindre men oftare mat. Så icke! Så vi sa till min bror som var vaken att vi skulle komma in imorgon och sova där med honom istället. Jag ville egentligen inte hem, med tanken på hur vädret är ute och hur Hampus däck är på bilen. Och sen var klockan också mycket så jag ville helst bara slå mig ner och få en blåtirra och somna.. Men skitsamma nu är vi hemma och vi överlevde, tacka fan för det! Hampus ska byta däck så fort han fått sin lön. Jag är livrädd när jag åker med honom nu när det är halt och kallt ute. Man vill ju helst slippa olyckor. Tyvärr sker olycker så jävla lätt och det är trist, verkligen jätte trist!;(

Men men, jag sitter ialla fall på dass just nu och typ ja, sk*ter! Skit lös i magen eller vänta! Jag är typ dålig i magen. Alla fisar jag släppt idag har luktat skit! Alltså jag menar riktigt skit.. Typ jag släppte en hos mamma nu och alla fick springa ifrån den. Och då kan ni ju gissa hur god den luktade?!
Ni skulle inte vilja vara där jag är just nu. Det kan jag lova er..! Hoppas bara inte jag får maginfluensa nu efter Haley. För då kan jag ju säga att det blir inte roligt! Hampus lär nog få ta hand om 2 bebisar då! Hatar att vara sjuk. Varje gång jag är sjuk, så tror jag typ att jag kommer att dö.. Jag säger alltid "jag kommer och dö! jag kommer aldrig att bli frisk! jag hatar mitt liv", ja typ sådär låter jag varje gång jag är sjuk!

förresten jag har glömt att berätta att igår när jag skulle möta upp Mathilda så när vi kom ner till hallen där vagnen står så är där en pappers påse där det står "det här är till lillan från farmor Gun" (alltså hampus farmor), och i påsen var det en stickad kofta och en stickad mössa som hon har stickat själv. Sjukt fin och jag blev så rörd. Även fast det inte var till mig. Sjukt fin är den och duktig är hampus farmor också. Ni ska få se det, jag fotade det imorse. Nu ska vi se Knigt and day. Hörs senare eller imorgon!♥


visst är det fint? och visst är hon duktig? ♥
snäll gammelfarmor har hon ialla fall!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Jag har inte själv någon blogg men tänkt att börja. Tycker du att jag ska börja eller ska jag göra annat? Och vad kan jag i såna fall skriva om?:) tack på förhand :)

2010-10-21 @ 11:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0