HEMMA NU*

Nu är vi hemma igen. Shit, känns som det var flera veckor sedan. Men det var ju trots allt bara i förr igår vi var här. Har packat upp altt som vi handlat, både från Ikea och thaiaffären. Sen det vi har haft med oss har också fått följa med hem ju, men inte gett mig på det ännu. Nu har vi det mysigt!
Lagt upp allt godis som vi köpt på Ikea och massa lukte gott ljus har jag tänkt i hela lägenheten nu. Och sen sitter jag här med bloggen..! Det känns lite bättre nu, men jag vet att det bara är för stunden.

Hur som helst så märkte jag verkligen av att skorna är lite speciella. Fick ganska så snabbt ont i mina vader. Jaha, nu hoppas jag att man ser lite skillnad eller märker av det iallafall.. Nästa sak som står på inköpslistan är en skrivare så vi kan skriva ut lite bilder på Haley och saker till dopet..!
Nu vill jag ha lite bilder på vårt lilla underverk. Kan ju inte beställa foton så jag får de hemskickade i fotoformat så får ju skriva ut egna med fotopapper då ju. Man löser det alltid! Antingen själv eller med någon annan.

Förresten så köpte Hampus nya jeans och nya tröjor idag. Tyckte jag att han var värd med tanken på att han växt ifrån alla sina byxor. Och de flesta byxorna har han haft sen vi blev tillsammans vilket var för typ 2 år sedan. Och han har fortfarande de kvar och använder dem lika flitigt som förr.. Så nytt i sin gaderob behöver den killen verkligen! Nu ska han ha ett par ordentliga skor också. Det är viktigt att även unna sig själv något gott ibland. För han jobbar trots allt för sina pengar och han har all rätt att köpa och göra vad han vill för de(:

Nu ska jag beställa klart nagelgrejorna! Hörs senare, då får ni bild på mina nya älsklingar!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0