hos mamma i Eslöv

Just nu är vi hos min mamma i Eslöv för att snacka om resan till Thailand som är snart! Vi ska planera och boka biljetterna så snart så möjligt(:
Ska bli så spännande och jag ser fram imot det verkligen! Shiit, när allting är klart och bokat så kommer allt att kännas mycket bättre..

Var på BVC innan och snacka. Ingrid är verkligen en jätte bra och snäll distrikssöterska. Eller vad det heter.
Vi satt och snacka och jag fick lätta på mitt hjärta lite. Berättade även det som hände igår, för det fick mig att må sämre och fick mig att sova dåligt inatt.. Inte för att jag bryr mig så mycket, men det är jobbigt att stå och höra på. Speciellt när man inte får säga sitt utan att andra ska skrika och lägga sig i när det inte ens angår dem! Sjukt drygt och det förklararde jag för min kompis Anna igår som vi ska åka till idag. Vi ska sitta och snacka lite, så kanske Hampus får snacka med Robin hennes kille. För de kommer bra överens och kan snacka med varandra.
Men vi får se hur Hampus mår! Just nu är det helt okey, men det brukar bli värre på kvällarna.

Och idag körde jag bil igen. Och idag gick det skit bra! Jag börjar bli grym på detta nu!:thumbup:
Så får ut och köra oftare nu. Måste hålla i det hårt nu, annars så glömmer jag det ju.
Så nu ska jag köra lite.

Nu kom mamma hem, så nu ska jag prata lite med henne! Jag är helt slut efter vad som hände igår. Det var inte bara en som blev drabbad utan rätt många!
Skitsamma, inget att göra åt. Men inget jag tänker att lägga energi på längre. Jag har min familj, min mamma, min bror! Det är det enda som betyder något!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0