ibland gör det ont utan anledning..!

Jag vet inte vad det är som är fel ibland. Ibland gör det ont helt utan anledning, ibland känner jag mig sårad trots att ingen gjort mig något. Ibland känner jag bara för att gömma mig, trots att jag vet att jag vill se världen..! Men ibland känns allt så jävla svårt och komplicerat. Även fast det inte är det..! Men hur många känner inte så ibland? Och de som säger att de aldrig kännt så, det är ren lögn! Jag vet inte exakt, men jag vet att någon dag så känner man att allting är så jävla värdelöst och hopplöst! Trots att inget hänt.. Så de som säger att de aldrig känner sig så, då är det ju ett under och vilken jävla tur ni har då!!

Just nu sitter jag bara och grubblar och grubblar på det här mellan Hugo och Paow. Jag tycker synd om båda två, men mest Hugo! Han verkar vara en så sjukt snäll kille, en bra kille, en underbar kille och en kille som kan göra sin tjej glad och verkligen ställer upp för henne i alla lägen, som backar när någon går på henne och som skyddar henne och väljer att själv bli drabbad..! Synd att han inte fick samma sak tillbaka, jag hade inte velat vara i hans skor just nu, det måste vara ett rent helvete egentligen!! Men sen samtidigt tycker jag så fruktansvärt synd om Paow som gjort så mot Hugo och valt att gå bakom ryggen på honom om det.. Synd att hon valde att gå en omväg istället för att gå raka vägen så kanske allt hade slutat lite bättre(!?)
Jag vet inte, men antagligen hade Hugo kanske kunnat förlåta henne och kanske kunnat ta den tid han behövt för att bygga upp tilliten igen. Ja, jag vet inte. Jag vet inte vad han känner, vad han tänker eller hur sårbar han är just nu! Jag vet bara att jag tycker så satans synd om Hugo,men egentligen båda två. Det är tråkigt att det blev som det blev. För de var verkligen ett vackert par.
Jag hoppas att Hugo kan smällta detta någon gång och så kanske han kan ge Paow en andra chans! Och Paow borde nog be om ursäkt ordentligt till Hugo, vilket hon säkert redan gjort. Men som sagt "som man bäddat får man ligga!"

Aja, inte ens det jag ska snacka om egentligen. Idag är en sådan dag då jag helst vill skrika, skrika flera gånger om. Skrika mina känslor och skrika ut mina tankar. Jag vill helst bara slå til någon och sedan skratta. Jag vill typ sparka i sönder något och bara stå där och se hur söndrigt det blev.. Och skratta lite extra när jag ändå är igång..!
Jag vill hoppa, hoppa så högt jag bara kan och se hur jag faller.. Ja, såhär känner jag mig en torsdags kväll, med regn och blåsigt väder ute. Njuta av det och njut av det ni läser och lev er in i mig!!
TACK!



när ingenting blir som man tänkt sig, så blir allting tvärtom istället.
när livet väl leker med en, det är då man inte ens vill vara med i leken!
när man känner sig sommest sårbar, så står andra och sårar en lite extra..
när man inte kan få fram ett ord hur mycket man än försöker, då står andra där och snackar deras skit istället.
när livet är som hårdast, så tar alla andra det som något bra! Något jävligt bra!

-nu ska jag tvätta av hårfärgen och sen slagga mig ner i mammas bäddsoffa och sova så jävla gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0