jag lever i en bubbla..

Jag lever i en bubbla, en bubbla jag vill ut ifrån.
Jag mår dåligt, jag mår inte alls bra. Jag kommer inte till ro och har svårt för att släppa saker.
Har svårt att sova för att jag har alldeles för mycket i huvudet. Jag lever i en dröm, men även en mardröm.
Jag vet inte utvägen, det enda jag vet är att jag vill ut.
Jag vill komma bort från denna bubbla och kunna må bra och ta hand om min dotter som behöver mig!
Jag vet om att jag kan ta hand om henne idag, men jag vill göra mer än så.

Jag vill alltid finnas vid hennes sida, vara på bra humör och inte låta saker gå ut över henne.
Jag vill inte bli irriterad på henne för att jag mår dåligt i huvudet!
Jag vet att jag kommer att må bra snart, men jag vill må bra nu!

Ja, ni förstår säkert inte ett piss, men jag ber er inte göra det heller.
Jag behövde bara skriva av mig!

Nu ska jag sova! - god natt och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0