jag sitter och hoppas hela tiden..

Det första jag gjorde när jag satte på datorn var att blogga och sedan in och läsa paow och hugos blogg. Och hoppades på bättre nyheter idag. Men icke, inte än ialla fall.

Vad gjorde mina föräldrar för fel egentligen?

Jag sitter och hoppas och hoppas på att det ska lösa sig mellan Paow och Hugo, att de ska bli ett par igen! Jag läser Paows blogg och inser hur dåligt hon mår. Och vet att Hugo också mår dåligt!
Asså jag känner inte ens dessa människor, men jag lider med dem. Speciellt med Paow. Vilken tjej har inte gjort något fel och ångrat det sen och verkligen fått sota för det? Jag har också gjort misstag, misstag jag ångrat och sedan fått sota för. Jag vet hur det känns att vara krossad, jag vet hur det känns med en känsla som får en att känna sig död. Jag vet hur smärtsamt det är att känna kärleken bara försvinna! Jag lider med Paow, trots att jag inte känner henne eller träffat henne. Men bara jag läser de meningar hon skrivit så bölar jag! Vad är det egentligen för fel på mig eller jag bara lever mig in i det rejält?

Jag får rysningar i hela kroppen när jag läste Paows senaste inlägg om hennes situation nu när hon och Hugo inte är tillsammans. Och jag förstår henne på något sätt!
Det måste kännas jätte tomt utan honom, jag menar de var alltid. De var ett! Nu är hon ensam, och förlorat sin ena halva.. Det är faktiskt hemskt!

Eller ja, jag tycker det ialla falll. Men jag hoppas att de löser det snart! För jag vill se de tillsammans igen!♥


Kommentarer
Postat av: emma

dom är tillsammans igen :)

2010-10-07 @ 21:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0