Kanelbullar!

Just nu håller vi på att baka kanelbullar. Fy fan vad gott det ska bli!
Härligt sällskap har jag också idag. Trots att jag är som en död zombie så är jag nöjd över mitt fina sällskap, som är min fina vän mathilda och såklart min fina pojkvän och min snygga dotter(:

Och sen efter bakningen så blir det lite Paradis Hotel. Gud! Och ikväll så ska jag dessutom kolla på Thailandsturister i trubbel. Det är ett sjukt bra program om ni ville veta det.


bild lånad från google!

Ialla fall så har Haley fått i sig en rätt stor mängd mat och verkar nöjd över det. Än sålänge så har hon fått behålla det och jag hoppas på att hon får behålla allt också. Vill inte att hon ska gå ner i vikt mer. Hon vägde sig idag och har gått ner ett par gram. Och det är inte alls det jag vill att hon ska! Hon ska vara en tjockis ju! Hon är ju sötast då(a). Aja, nu ska jag ut i köket och se om degen har jäst. Och sen ska jag och mathilda köra bakningen så det liknar kanelbullar!;)
Vi hörs om en stund!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0