kommit hem igen

Nu har vi kommit hem igen. Det var trevligt med lite sällskap och så. God mat blev det också. Så det tackar vi för!
Just nu så är typ Hampus trött och ännu mer trött. Haley är också trött men vill inte sova. Sov typ en ytterst liten stund nu precis men vakna nu igen. Ikväll ska jag glo på Thailandsturister i trubbel. Spännande!
Och jag har fortfarande inte släppt det med Paow och Hugo. Kommer väl ligga och tänka på det hela natten, trots att jag inte får något utav att tänka på det. Men ibland är jag störd och det är jag nu gällande detta!
Skit samma, imorgon är det smyckeparty hemma hos Hampus föräldrar, så dit ska jag!
Blir väl trevligt! Nu ska jag typ äta naturgodis, sjukt gott! Ska börja äta det istället. Inte mycket nyttigare, men fan så mycket godare!;)

Vi hörs igen!♥


jag och snuttan♥
jag är helt osminkad och ful!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0