kört manuell bil för första gången

Nu har vi precis kommit in. Var och handlade lite mat och sånt. Mamma lagar thaimat åt oss idag, sen efter det blir det tårta. Inte för någon speciell anledning, men jag och mamma var sugna på prinsesstårta så det köpte jag. Måste ju dela kostnaden av allt. Så har vi alltid varit!
Sen när vi handlat klart så körde jag och Hampus upp till industrian och så fick jag köra där. Usch, nervöst som tusan! Men fy fanken vad det gick bra(: Jag är helnöjd med mig själv och mitt resultat. Blir att köra fler gånger i veckan. Det var skit skoj och inte så svårt som jag hade tänkt mig alls!(;

Jag kommer att klara en intensivare nästa år, då jag fyllt 18! Ja, fy fan vad jag ska klara det och fy fan vad jag längtar! Hur som helst så kollar vi på biljetter till thailand också. Ska bli så jäkla roligt! FAAAN, mitt liv är typ på topp, trots att jag lever i en bubbla! Ikväll blir det fest med Mathilda och Corre skulle nog med. Ska väl bli kul. Det var sjukt länge sedan vi festade ihopa. De kommer till mig lite senare ikväll.Vi hörs ialla fall senare ska kolla Haley och mamma nu!♥


mathilda och jag .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0